Ajuntament de Bagà

Escut Ajuntament de Bagà
  • ES
  • EN
  • FR
  • DE
  • MIDA DEL TEXT        

Certificat d’empadronament històric

Certificat emès per l'Ajuntament que acredita fefaentment l'empadronament d'una persona en el Padró Municipal en un període de temps determinat.


QUI HO POT DEMANAR

Les persones que estiguin empadronades al municipi

QUAN ES POT DEMANAR

Durant tot l’any

TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA

2, 3 o 4 dies en funció de la modalitat de sol·licitud.


Com iniciar el tràmit


Internet

OBSERVACIONS

Cal que empleneu la sol·licitud. És necessari disposar de certificat digital o bé codi d’identificació de CAT365 (Nota: el volant demanat per Internet l'haurà de recollir la persona sol·licitant a les dependències municipals).

https://tramits.seu.cat/ABSIS/EAD/webspublicacion/eMiservicio/catala/VisorITs/C2FFC14F6BA849C28517F9729353E7D8.asp?codent=107&FIL_WTXIDTRAM=D9BC158426A344B398845BD02E34218A&INF_WTXNOMTAB=F00000017&INF_WTXCHKTEL=S&INF_WTXIDSERT=F00000017&INF_WTXNOMTRA=Volan

Presencial

OBSERVACIONS

Descarregueu, ompliu i imprimiu el model general de sol·licitud disponible en el paràgraf “Documents a presentar”. En el model hi haurà de constar totes les dades del sol·licitant i l’haurà de presentar al registre de l’ajuntament.

ON ES FA

Oficina d’Atenció al Ciutadà

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR



Butlletí digital

Vols rebre els titulars, l’agenda d’activitats i els anuncis oficials a la teva bústia de correu? Apunta-t’hi!

DONAR-SE D'ALTA

Ajuntament de Bagà
Plaça de Catalunya, 7 bis
08695 Bagà
Telèfon 938 244 013
baga@diba.cat

Amb la col·laboració de:

Logo Diputació Barcelona