Seu electrònica
Què és la Seu electrònica?
És un espai electrònic de relació amb l'Administració, és a dir, un punt d'accés únic a disposició de la ciutadania i de les empreses que representa una nova manera de realitzar les gestions públiques, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics. Es configura una oficina virtual oberta a totes hores i tots els dies de l'any.
La normativa vigent reconeix el dret de la ciutadania i les empreses a relacionar-se amb l'Administració per mitjans electrònics i, per tant, sorgeix la necessitat de creació de la Seu electrònica. I així, també, se n'assegura la disponibilitat, l'accés, la integritat, l'autenticitat, la confidencialitat i la conservació de les dades que s'hi gestionen.
La Seu electrònica garanteix que la informació publicada és de qualitat i una navegació i comunicació segures. Tot això, sota l'aixopluc de la correcta aplicació dels principis d'accessibilitat, seguretat, responsabilitat, disponibilitat, neutralitat i interoperabilitat de la normativa establerta, i de tots els altres que siguin d'ús generalitzat per a la ciutadania.
Normativa de la Seu
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
- Ley 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics
- Ley 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica
Canals d'accés
01. Canal electrònic: Seu electrònica
02. Canal telefònic: 93 824 40 13
03. Canal Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana